Anglické fráze díl 2.
Are you at home today?
|
Jsi dnes doma?
|
Are you in the park now?
|
Teď jsi v parku?
|
Is he at grannys on Sunday?
|
Je on v neděli u babičky?
|
Is he in Prague on Suturday?
|
Je on v sobotu v Praze?
|
I m nice, friendly but sometimes moody.
|
Jsem hodný, přátelská ale občas
náladový.
|
Hes handsome, tidy and hard-working.
|
Je on pěkný, přátelský a pracovitý?
|
I m not is Zamberk now. (tomorrow).
|
Teď nejsem v Žamberku.
|
He isnt at thecottage at the
weekend.
|
O víkendu není on na chatě.
|
Where are you now? I m in Letohrad
now.
|
Kde jsi teď?
|
Where is Paul today?
|
Kde je dnes Pavel?
|
Were you at school yesterday?
|
Byl jsi včera ve škole?
|
Were you abroadin summer?
|
Byl jsi v letě v zahraničí?
|
Was he at grannys on Sunday?
|
Byl on v neděli u babičky
|
Was he in Prague on Saturday?
|
Byl on v neděli v Praze?
|
I was nice when I was a kids.
|
Byl jsem hodný, když jsem byl dítě.
|
He was wittyand friendly when he was
a kid.
|
Byl on vtipný a přátelský, když byl
dítě.
|
I wasnt is the mountains last week.
|
Minulí týden jsem nebyl na horách.
|
We werent at the Cottage at the
weekend.
|
O víkendu jsem nebyl na chatě.
|
Where were you on Sunday?
|
Kde jsi byl v neděli.
|
Where was Poul yesterday?
|
Kde byl včera Pavel.
|
Have you ever beenabroad?
|
Byl jsi někdy v zahraničí?
|
Have you ever been to France?
|
Byl jsi někdy ve Francii?
|
Has he ever been to Spain?
|
Byl on někdy ve Španělsku?
|
Has he ever been to Russia?
|
Byl on někdy v Rusku?
|
I ve been to Croatia and Italy.
|
Byl jsem v Chorvatsku a Italii.
|
I ve never been to Greece and Norway.
|
Nikdy jsem nebyl v Řecku a
Norsku.
|
Hes been to Great Britain end
Canada.
|
Byl on ve Velké Británii a Kanadě
|
Hesnever been to Asie.
|
Nikdy on nebyl v Asii.
|
I havent been to the USA yet.
|
Ještě jsem nebyl v USA.
|
He hasnt been to China up to now.
|
Dosud nebyl on v Číně.
|
There are a lot of people at the
party now.
|
Teď na party je hodně lidí.
|
There is a lot of snow in the
mountains now.
|
Teď na horách je hodně sněhu.
|
There isnt a lot of snow in the
mountains.
|
Teď na horách není hodně sněhu
|
Are there a lot ofpeople at the
party now?
|
Teď na party je hodně lidí?
|
Is there a lot of snow in the
mountains now?
|
Teď na horách je hodně sněhu?
|
There ware a lot of people at the party
on Friday
|
V pátek na večírku bylo hodně lidí.
|
There was a lot of snow in the
mountains last week.
|
Minulí týden na horách bylo hodně
sněhu.
|
There will be a lot of people at the
party on Friday.
|
V pátek na večírku bude hodně lidí.
|
There will be a lot of snow in the
mountains next week.
|
Příští týden na horách bude hodně
sněhu.
|



Komentáře
Okomentovat